понедельник, 3 декабря 2012 г.

Вітаю усіх зі святом!



Сьогодні був гарний день. За окном йошов дощ, а Люда проводила 2 уроки у 5 класі. Яка вона молодець, добре дітям з нею.

Після уроку зустріла Аллу Ярославівну і вона ще раз проконсультувала мене. 
Із дітей тільки одна учениця віддала мені анкету, усі інші ще пишуть.
У минулий вівторок проводила заняття індивідуальне - заміняла вчителя, у 8 класі, приходили 3 учні, тема була "Неозначено-особові речення". Виконали з ними домашнє завдання та ось далі я спробувала застосувати метод "Броунівський рух": діти повинні були здати мені правило про неозначенно-особові речення, я їм розповіла правила гри та вони ходили розповідали один одному, мені теж, я за ними слідкувала - їм було і весело, і розповідали дійсно.
а далі у дошки працювали - синтаксичний розбір речень кожен зробив.
Учні здали на  перевірку зошити - я оцінила їх.
Цікаво було проводити індивідуальне заняття з трьома учнями - тим більш, що це було без підготовки, бо терміново треба було заміними вчителя.

А завтра буду проводити 2 уроки - мову та літературу в 10 А класі, конспекти викладу завтра, як проведу, бо так буде краще.

1 комментарий:

  1. А от конспекти краще розміщувати за декілька днів, ніж потім.
    А "Броунівський рух" - справді, чудовий прийом, коли потрібно запам'ятати інформацію, прикро, що його важко застосовувати у великих аудиторіях.
    Успіхів!

    ОтветитьУдалить